Більше року триває війна в Україні. Безліч звірств нелюдів окупантів, унесені життя багатьох українців, зруйновані будинки не зупиняють українців слухати російських виконавців на майданчику Youtube.

При опитуваннях українців, чи слухають вони російські пісні, досі залишається великий відсоток людей що не розуміють те, що вони спонсорують війну. Люди не розуміють як саме вони спонсорують війну, та продовжують збільшувати перегляди кліпам російських виконавців.

Український музикант, волонтер і захисник Андрій Хливнюк у інтерв’ю Сергію Пейчеву розповів як кошти українців фінансують окупантів.

"Є монетизація, кожне прослуховування або перегляд відео, від нього йде копійка в "загальний кошик", люди які мають авторське право на цей контент прозоро отримують за це кошти. Коли відео або музика потрапляє в тренди та цих переглядів стає багато, це дає змогу досить безбідно існувати"-пояснює Хливнюк.

Популярні новини зараз
Ухилянтів хочуть дістати у будь-якій точці світу: ТЦК розсилають повістки за кордоном Хотіли допомогти, але опиняться в армії: ТЦК наказали мобілізувати всіх добровольців із груп ППО Головне за 15 червня: ТЦК більше не прийде, пенсії доведеться повернути, а крупи у супермаркетах стали небезпечними ТЦК відмовляються знімати громадян з військового обліку – що потрібно зробити
Показати ще

У інтерв’ю Хливнюк розповідає що саме авторське право на контент Youtube, дозволяє йому не відчувати матеріальних труднощів. Кошти виконавець отримує не лише від українських слухачів а й від росіян.

Хливнюк час від часу цікавиться статистикою географії його слухачів.

"Якщо наприклад так званий артист "пропутінський" в ТОП 100 українського ITUNES або Youtube він отримує величезні гроші і якщо він платить податки або купує необхідне окупантським військам-це значить ви напряму причетні до цього".-зазначає музикант.

Музикант наразі служить у Збройних Силах України, допомагає також військовим і не отримує кошти від концертної діяльності. Всі кошти від його концертів він відправляє на допомогу нашим бійцям.

Нагадаємо, ми писали, що Андрій Хливнюк із "Бумбокс" зворушив українців новим кадром з фронту: "Молюсь щодня".

Як повідомляв "Знай.ua", Олександр Положинський із перев'язаною особою та "синяками" змусив українців схопитися за серце: "Я в тилу".

Також "Знай.ua" інформував про бізнес на "патріотизмі": українців почали годувати шаурмою в кольорах національного прапора.