Промо ролик реаліті "Нового каналу" "Від пацанки до панянки" опублікували в дайджесті PROMAX. Видання збирає і публікує тільки кращі роботи зі всього світу. Google, YouTube, CBS, HBO, а тепер і Новий канал можуть похвалитися такою високою оцінкою.

Вперше ролик Нового опублікували в професійному міжнародному медіа для творців маркетинг-контенту в телевізійній індустрії – дайджесті PROMAX.

За сюжетом ролика дівчата починають бунт у в'язниці. Вони кидають коктейлі Молотова і трощать все навколо. Єдине, чого вони хочуть – свобода. Однак коли вони її знаходять, то не розуміють, що з нею робити.

Популярні новини зараз
Чому школярі відмовляються говорити українською мовою Картку заморозять навіть за легальні перекази: банки посилили правила Українцям виплатять від 1500 до 8000 грн: хто й на яких умовах отримає допомогу "Час спливає": експерт, який передбачав повномасштабне вторгнення, приголомшив новим прогнозом
Показати ще

"Тюрма – це уособлення найгіршого, що може статися з людиною, – розповідає про ідею створення відео директор Департаменту управління маркетингом Нового каналу Ольга Балабан. – По тим чи іншим життєвим причин учасниці "Від пацанки до панянки" опинилися на дні. Вони хочуть почати нове життя, але як це зробити самостійно – просто не знають".

Відомо, що канал підготував ще п'ять тізерів-візиток учасниць четвертого сезону реаліті.

Нагадаємо, відома модель готується виховувати "пацанок" власними методами.

Як повідомляв Знай. ua, відбувся фінал шоу "Від пацанки до панянки".

Також Знай. ua писав, що учасниці "Від пацанки до панянки" потрапили у в'язницю.