Промо ролик реаліті "Нового каналу" "Від пацанки до панянки" опублікували в дайджесті PROMAX. Видання збирає і публікує тільки кращі роботи зі всього світу. Google, YouTube, CBS, HBO, а тепер і Новий канал можуть похвалитися такою високою оцінкою.

Вперше ролик Нового опублікували в професійному міжнародному медіа для творців маркетинг-контенту в телевізійній індустрії – дайджесті PROMAX.

За сюжетом ролика дівчата починають бунт у в'язниці. Вони кидають коктейлі Молотова і трощать все навколо. Єдине, чого вони хочуть – свобода. Однак коли вони її знаходять, то не розуміють, що з нею робити.

Популярні новини зараз
"На цей раз ще безжальніше": колишня жінка Комарова Олександра Кучеренко підбила підсумки розставання Дитячі садочки змінюють формат: про дітей піклуватимуться по-новому Демобілізація під загрозою: Україна може втратити третину армії, Сирський б'є на сполох Уроки стають коротшими, перерви – довшими: що зміниться у школах з 2025 року
Показати ще

"Тюрма – це уособлення найгіршого, що може статися з людиною, – розповідає про ідею створення відео директор Департаменту управління маркетингом Нового каналу Ольга Балабан. – По тим чи іншим життєвим причин учасниці "Від пацанки до панянки" опинилися на дні. Вони хочуть почати нове життя, але як це зробити самостійно – просто не знають".

Відомо, що канал підготував ще п'ять тізерів-візиток учасниць четвертого сезону реаліті.

Нагадаємо, відома модель готується виховувати "пацанок" власними методами.

Як повідомляв Знай. ua, відбувся фінал шоу "Від пацанки до панянки".

Також Знай. ua писав, що учасниці "Від пацанки до панянки" потрапили у в'язницю.