Знаменита українська телеведуча, артистка та блогерка травесті-діва Монро активно веде власну Instagram-сторінку, де не лише порстить фото і селфі, а й ділиться з підписниками своїми роздумами.

Цього разу Монро розкритикувала рекламу лікарського засобу "Трахісан" - таблеток для смоктання, які застосовують у випадках запальних та інфекційних захворювань порожнини рота та глотки.

Їдучи в таксі та споглядаючи сірі пейзажі за вікном, Монро раптом почула по радіо фразу рекламного ролика, яка миттєво вивела її з задуми: "Боляче ковтати? Смокчи трахісан".

Ця фраза з двозначним контекстом здалась блогерці досить вульгарною і вона задумалась про те, як би мала виглядати людина, яка придумує такі рекламні слогани.

"Явно провокаційна фраза з двозначним контекстом вирвала мене з бездумного споглядання сірого пейзажу за вікном таксі. Цікаво, як виглядає людина, яка придумала цей рекламний текст, з вульгарнимвідтінком. Чи це у мене розпусне сприйняття зв'язку "смокчи - ковтай"?", - написала Монро.

Популярні новини зараз
Віддавати по 10% від пенсії не доведеться: "Київстар" порадував стареньких бюджетним тарифом Астролог побачив у травні "лихо" для України Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків На школи тепер чекають масові перевірки: батьки домоглися свого
Показати ще

Блогерка пофілософствувала на цю тему, зазначивши, що в гонитві за епатажем та намаганням догодити аудиторії люди розтрачують життя, пробігаючи повз щасливі миттєвості.

"Ми чомусь зовсім перестали ділитися насущними проблемами, щасливими миттєвостями і простими радощами життя. Все женемося за якістю контенту, створенням ідеального особистого бренду, намагаємося догодити аудиторії. А життя ось вона, з вікна таксі і в таксі", - написала Монро.