Популярний режисер Олег Боднарчук розповів, як працював з зірками вітчизняного шоу-бізнесу.

Олег Боднарчук — відомий український режисер та продюсер, серед проєктів якого такі топові шоу, як ″Фабрика зірок″, ″Голос країни″, ″Різдвяні зустрічі″ Алли Пугачової, премія ″M1 Music Awards″ та багато інших. Про те, як він працював з різними талановитими зірками, а також про те, з ким би не працював навіть за великі гроші, продюсер розповів в інтерв'ю Рoliteka.

Найціннішим своїм досвідом Бондаренко назвав роботу з Алою Пугачовою. Попри те, що за його словами, працювати з авторитарною Примадонною було дуже важко і він відчував себе ″рукавичками на чужих руках″, режисер все ж вважає цей досвід своїм ″найбільшим орденом на грудях″.

Розповів Бондарчук і про роботу з українськими зірками.

Зокрема, продюсер зізнався, що боявся працювати зі Світланою Лободою.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам дадуть знижку на продукти 20%: що потрібно взяти в магазин Пенсіонери отримають підвищену пенсію: які умови Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Оля Полякова дізналася, що вагітна після розлучення: як насправді з'явився Буряковський
Показати ще

″Всі ці чутки, що вона нестерпна, що в неї нестерпний характер... Я весь час відсував цей момент (співпрацювати -ред). Та прийшов час і вона мені зателефонувала і сказала що шоу горить і мені дуже потрібна допомога. Це було вночі. Я все ж згодився на цю співпрацю і багато почерпнув від цього процесу″.

Бондарчук назвав Лободу ″креативним художником″, яка дуже цікаво дивиться на світ з великою долею іронії. Він спочатку зі здивуванням спостерігав за всіма її ″приколами″, але згодом навіть чомусь повчився в Лободи.

″Світлана — це турбомашина нашого століття. Вона ж художник з костюмів, вона ж режисер свого відео, вона ж монтаж своїх кліпів, вона ж організатор, вона ж фінансовий директор, вона — все. Я таких артистів не бачив ніколи″, - зізнався Боднарчук.

Розповів продюсер і про те, скільки коштує шоу Ані Лорак. За його словами, це 4 млн доларів.

А от шоу ″Оля″ з Ольгою Фреймут ″не зайшло″, не вдалась довгострокова історія.

″Це шоу для мене відкрито очі на багато речей. Саме тоді я зрозумів, що якщо всю нашу аудиторію, наших споживачів розділити на певні частини, то найширша аудиторія, яка споживає весь наш телевізійний продукт, який я можу назвати місцями навіть примітивним — мені ця аудиторія не дуже цікава. Ми з Олею створювали це шоу, надивившись американського аналога, облюбувавши ці жарти, які взагалі не зрозумілі нашій аудиторії. Ми знімали сюжети, перетворюючи трамвай на бізнес-клас літака, роздавали людям червону ікру, впроваджувалися на Окружній в компанію дівчат легкої поведінки, Оля їм читала свої вірші — нам здалося це дуже веселим. Ми коли віддали цю програму на канал, уже тоді керівництво розуміло, що це шоу не для України, що його не зрозуміють. І тоді до мене дійшло, що мені не цікава от ця широка аудиторія″, - розповів Боднарчук.